Машинне навчання в Splunk IT Service Intelligence

Цінна оперативна інформація про критично важливі бізнес-служби з аналізом на основі машинних даних

Компанія MO Group продовжує огляд продуктів від компанії Splunk – провідного розробника продуктів для аналізу машинних даних – які збирають і аналізують великі об’єми машинних даних з усіх фізичних, віртуальних і хмарних середовищ ІТ-інфраструктури організації.

Рішення, якому ми приділили увагу сьогодні – це Splunk IT Service Intelligence (ITSI), в якому використовується машинне навчання і аналіз подій, що дозволяє спростити операції, визначення пріоритетності усунення проблем і координацію ІТ- служб з бізнес-середовищем.

Машинне навчання в Splunk IT Service Intelligence надає Вам всі можливості сучасного статистичного аналізу. Дозволяє виявити відхилення від нормального режиму роботи для усунення проблем до того, як вони вплинуть на клієнтів.

Можливості Splunk IT Service Intelligence:

  • Забезпечує централізоване, приведене до єдиної форми представлення критично важливих ІТ-служб для потужного моніторингу на основі даних
  • Зіставляє критично важливі служби з ключовими показниками продуктивності для визначення найбільш важливих факторів
  • Використовує машинне навчання для виявлення повторів, динамічної адаптації порогових значень, виявлення аномалій і визначення областей впливу
  • Забезпечує службовий і бізнес-контекст для класифікації інцидентів і приоритизации їх розслідування
  • Підтримує глибинний аналіз для складання профілів компонентів і швидкого усунення простоїв і ліквідації причин погіршення роботи служб

Переваги Splunk IT Service Intelligence

Повна прозорість стану важливих ІТ- та бізнес-служб для спрощення операцій над ними, визначення пріоритетності при усуненні проблем та надання ІТ-послуг на основі аналітичних даних.

Все розглядається в контексті бізнесу

Метрики і індикатори, що відповідають стратегічним цілям і завданням, допомагають відстежувати службову діяльність в організації.

Об’єднує всі ІТ-дані.

Дані, створені різними технологіями, консолідуються легко і просто, визначення інструментів для багатовимірного аналізу та спрощення робочих потоків відбувається теж без жодних складностей.

Покращує службові операції за допомогою машинного навчання

Вивчення повторів, усунення помилкових сигналів тривоги, визначення аномалій і базових характеристики нормальної роботи за допомогою передової аналітики з машинним навчанням.

Швидкий аналіз технологічних доменів

Зменшення потреб в дорогих розширеннях і адаптації їх до вимог замовника. Швидке отримання інформації про служби за допомогою спеціалізованих модулів, влаштованих в дане рішення.

Контекст для пріоритезації інцидентів

Визначення ділового та службового контексту для виокремлення пріоритетів подій відповідно до потреб бізнесу, яке дає змогу ІТ-персоналу зосередитися на потрібних задачах в потрібний час.

Гнучкі варіанти розгортання

Забезпечення можливості збору даних і розгортання в локальному, хмарному і гібридному середовищі.

Прискорене виявлення проблем

Спрощене і прискорене усунення несправностей шляхом збору та кореляції метрик і подій для визначення прихованих причин порушення в обслуговуванні.

Розгортання за дні, а не місяці

Швидка установка, легке підключення до будь-якого джерела даних і взаємодія з даними.

Огляд продукту Splunk IT Service Intelligence

Аналізатор служб

Швидко отримуйте високорівневе представлення своїх служб, включаючи ключові індикатори продуктивності і складові показники працездатності.

Візуальні таблиці

Зробіть візуалізацію своїх служб зручнішою за допомогою налаштувань і виберіть ключові індикатори продуктивності для швидкого визначення найбільш важливих факторів.

Глибоке занурення

Чітко і інтуїтивно визначайте систематичні неполадки і інтелектуально з’єднувати розрізнені ІТ-служби для швидкого усунення проблем.

Сигнали тривоги з декількома ключовими показниками продуктивності

Зосередьте свою увагу і реагуйте на дійсно важливі події. Визначайте правила кореляції, складові показники і відносну важливість різних показників продуктивності для відправки найважливіших сповіщень і сигналів тривоги.

Аналіз важливих подій

Витрачайте менше зусиль на фільтрацію та сортування величезних кількостей подій відповідно до пріоритетів бізнесу і обслуговування. Класифікуйте події за їх важливістю, запускайте сповіщення, ініціюйте усунення проблем і автоматизуйте робочі потоки по обробці інцидентів.

Дані про служби і елементи

Виконайте глибинний аналіз у вигляді декількох логічних кроків для складання профілю служби або елемента, що допоможе визначати джерело і першопричину проблем.

Модулі

Забезпечуйте службовий аналіз в окремих технологічних доменах за допомогою вбудованих панелей доступу до даних і стандартних панелей моніторингу.

Ви можете замовити консультацію або тестування будь-якого рішення від компанії Splunk:

Замовити рішення

Пишіть нам, і ми проконсультуємо Вас, проведемо у Вас пілотний проект, надамо Вам інформацію про всі ціни і терміни виконання робіт та захистимо Вашу інформацію!

Отримати додаткову інформацію Ви можете також за номерами +380 96 407 76 46 та +380 63 939 48 13 або по електронній пошті sales@mogroup.com.ua

Даний матеріал підготовлений спеціалістами MO Group на базі публікацій закордонної преси.

Об авторе: Anastasia

оставьте ответ

Ваш электронный адрес не будет опубликован.